1. Król Świń 8/10 2. Zombie Express 7/10 3. Seoul Station 6/10 4. The Fake 5/10 czekam na kolejne produkcje tego pana
https://www.youtube.com/watch?v=MClKJcS417g to jest tak szalone, że nie wiem czy to komedia czy film superbohaterski.